Maxis | FaceBook IM Java App for Mobile


Selesai paper B. arab, payah ar jugak...hampir pecah pale waktu soalan  "kawwin".. bina ayat kat gambar tu. Straight to the topic. aku nak perkenalkan kat korang beberapa aplikasi java yang boleh digunakan untuk Posting aku yang lepas Maxis|Free surfing trick.





Shmassenger


fungsi aplikasi ni adalah korang boleh bukak macam-macam jenis IM.. macam Gtalk,Yahoo massenger, FacebookIM..malah 2 Akaun sekaligus..dan korang boleh gunakan pelbagai jenis smiley sama seperti IM sebenar tapi terlebih dahulu korang kena Register kat website Shmessenger (takyah bayar,Free..) sebab nanti korang akan perlukan akaun shmessenger sebelum korang mula login akaun IM korang. Dan app ni support Socket..jadi korang boleh online bila-bila masa di mana jua..termasuk dalam toilet.

mungkin kat luar sana masih banyak lagi jenis IM yang berfungsi macam kat atas ni..tapi bagi aku Shmessenger la yang terbaik.


Boleh download melalui link kat bawah ni..

>>Saya Nak Download Shmessenger

kalau ade mase aku update lagi..untuk korang.

 


1 comment on "Maxis | FaceBook IM Java App for Mobile"

  1. Bukan xmao try tp sebab xde la YM..
    nak wat cmne kan? lagipun facebook IM pon xaktif..hehhehe..
    so aku xgne la sgt app nie :P

    latest entri:

    Gangguan seksual yang Korang Perlu Tau

    ReplyDelete