Gecko Oh Gecko..

aisehmen...Gecko oh gecko.. yang atas ni spesies tokay gecko.
aku dah jumpa sekor..tapi kecik lagi la..still dalam proses pembelaan.. warna coklat bintik hitam.. tak sampai 50gm lagi kot.. so can't jual lagi..


hari tu sekali terperangkap cicak jenis LEOPARD GECKO.. mata kuning ada kuku.. ekor dia besar..badan je macam cicak rumah kaler kelabu... disebabkan aku ni bukan pakar cicak..aku lepaskan balik.

benda ni dah lama..dah hampir 5-6 bulan dah..hari tu ada kawan kasi link..tentang cicak harga jutaan..aku ingat takderla spesies ni kat rumah aku.. aku buat tak tahu ajela.then ada pulak.. tapi jenis kecik je la.. rumah dekat hutan tu yang ada tu..

sekarang orang kampung tengah heboh...diorang panggil natang ni Pok'ke..sebab bunyi dia...Pok...pok ke.. kalau cari takpe..tapi heboh je lebih..adeh.

ok la..sje melepaskan perasaan yang entah tepahape ni... chow dulu










No comments on "Gecko Oh Gecko.."

Leave a Reply