K-Pop, Gay-pop, Arab-pop, Shit-Pop

 aku censored sikit..takut bebudak terangsang...


 Salam sejahtera dan bahagia...

Sekarang Malaysia dibadai dengan tarian ni...OPs. tarian.? "no la.. we ols..suke kat laki jambu diorang tu jewh..".

"we ols suke kat perempuan jambu tu je.."..

pi mati.

ok2.. nice, takper la korang suke.. memang tak dapat nak dinafikan.. muke2 diorang jambu..bergetar hati tengok.. tapi aku tak la.. aku takder perasaan pun.. aku ade perasaan kat cewek2 Malaysia je.. cewek2 arab..

ade orang cakap
"K-pop tu gay ko taw.., Gaypop, yang pompuan die pulak les-pop"..

gay tak gay, les tak les..tu dia punya kerja la..takdak masa aku nak ambek hal..bukan kenal pun diorang.. cuma budak2 fanatik sangat ja ambik tahu..

tapi yang pelik.. orang melayu pun nak try g-pop pulak..
 teramat ''Shi*"!! 


 Kami Gaypop...awwww..

ini la orang melayu..mudah terpengaruh dengan budaya orang.. menampak bodohkan diri sendiri..di mata dunia negara..
"takder orang nak tengok ko pon".

ni ade 4 orang member yang beragama kristian.. dan 2 orang lagi islam..

aish.. aku tengok geli lorh diorang ni.. menampakbodohkan diri sendiri..dan masyarakat Malaysia..
Malaysia tak der budaya ka.? dah masalah budaya.. masalah pakaian korang tu tak sesuai..
pakai macam pakaian pelacur ko tawu tak.?

lepas...pakai sweater tengah panas...

lepas...pakai scarf tengah panas...

come on..la.

skunk terus korang pakai macam ni.. memang kelihatan SHIT!!! yang mane ade agama tu sudah2 la..
 ish2... Geli aku tengok..

lepas ni jangan ade " arab-POP" sudah.. versi gardish2..bertudung.. memalukan.

PATHETIC!

wadehel..? ade jugak arab-pop.? ok ni untuk 18sx saje.. aku tengok mule2 pun dah nak muntah.. tanggung sendiri risiko tengok video ni..dan ni versi takder tudung..

berpurdah budaya orang islam kat sane.. tapi bertudung bukan ye.. diorang berpurdah sebab kat sane..berhabuk..




ARAB versi ARAB JAMBAN/JAHIL







1 comment on "K-Pop, Gay-pop, Arab-pop, Shit-Pop"