Gara - Gara artikel 25 Senarai Perempuan Murahan Malaya


Assalamualaikum..

Berkenaan artikel ni.. memang bahasa tak censor..ye.. jadi pandai baca.. kalau terasa sendiri tanggung.. artikel berkenaan secara umum.. tidak ada erti "mengumpat" dalam artikel niyh..dan deathnota

sekadar berkongsi... terase nasib korangla.. tapi deathnota nak mintak maaf kalau sesape ade terase sangat. "jangan korang bako blog ni sudah"... tapi nak buat camne kan.. benda dah jadi.

secara "umum" artikel ni aku publish kat korang.. dan takder niat nak "ngumpat" orang.. sekadar bahan lawak.. tulisan lawak.. dan sekadar hiburan saje.. walaupun memang ada orang yang berperangai seperti mana di dalam artikel tersebut...

kepada pihak yang terasa ambil la mana2 yang korang boleh ambil pengajaran.. Korang rambut merah tu bukan lawa mane pun..secara peribadi "HODOH" sangat..

yang Snap Gambar sampai nampak "LURAH" tu secara peribadi "BANGANG SANGAT" sebab gadaikan maruah korang secara umum..

Yang Pakai Tudung.. tapi "TAK TUTUP AURAT".. "SIA-SIA" ape yang korang lakukan.. alang2 pakai tudung..tutup je la elok2..

Yang Pakai Tudung.. tapi "RAMAS-RAMAS".. selambe dengan BF.. kat mane2.. "TAUBAT"lah.. benda ni dah banyak berlaku kat tempat awam, bukan dalam panggung je pun..

yang lain tu ade yang ok je.. dah memang sifat perempuan.. bukan perempuan je pun. laki pun ade.. asal tak langgar agama sudah la.. kadang2 kita terlanjur jugak.. tulis bukan2 kat facebook.. nak wat camne kan.? dan yang tulis bukan2 bukan semua.. yang tertentu saje pun..

1 comment on "Gara - Gara artikel 25 Senarai Perempuan Murahan Malaya"

  1. "Yang Pakai Tudung.. tapi "TAK TUTUP AURAT".. "SIA-SIA" ape yang korang lakukan.. alang2 pakai tudung..tutup je la elok2.."

    Mantap. saya kasih 2 jempol...! :)

    ReplyDelete