Belog Media Project | Saya adalah antara 10 orang yang diperlukan

Saya adalah antara 10 orang yang diperlukan kerana ;



  1. saya serba sedikit ada pengalaman dalam bidang blogging.
  2. saya teringin tubuhkan satu group penulis blogger sebagaimana blogger-blogger professional yang lain seperti oh!media
  3. saya minat menulis blog, kadang-kadang idea mencurah.
  4. saya ingin kembali kan zaman kegemilangan saya dahulu.
  5. saya seorang yang rajin.
  6. saya seorang yang merapu, kadang-kadang.
  7. saya berkebolehan dalam designing banner.
  8. berminat
  9. berminat
  10. berminat
  11. berminat
  12. berminat
  13. berminat
  14. berminat.....
     
     
    Wan... aku berminat.. :) aku nak join team tu..Idea lain kali aku bagi.. banyak cadangan, nanti aku fikir-fikirkan..yang pastinya aku yakin.. projek ni boleh naik.. wait n see ^_^.

No comments on "Belog Media Project | Saya adalah antara 10 orang yang diperlukan"

Leave a Reply