Gambit Saifullah Minta Maaf


nice.. wakakaa

baru semalam aku buat entri pasal dia. hari ni dia dah minta maaf... bagus la dah minta maaf. Baru nak faham ye dunia artis tu macam mana? 

aku rase sebab ni kowt. ;D

Ada orang suruh tarik balik video tu.? Tarik balik.? hahahaha
pergi la balun producer dia pulak..yang bayar duit untuk buat video tu. Sebab tak boleh nak tarik balik dah. Kalau nak kena buat baru la..takder versi lucah-lucah dah.


aku tak berapa tahu sangat sape producer video tu.. jadi terpaksa senyap. Tak boleh komen banyak-banyak karang kena kutuk pulak..


ok chill korang.. tapi aku harap sangat video tersebut ditarik semula. :) aku tahu ape yang nak ditonjolkan oleh gambit adalah kelainan. Tapi kelainan tersebut terbatas dalam hukum agama. Kalau benda ni tak dibendung, nanti artis-artis lain pulak akan ikut.

yang kasihannya, kanak-kanak mungkin "ghairah" dengan video tersebut.

sekian..

No comments on "Gambit Saifullah Minta Maaf"

Leave a Reply