Astral Projection - Kembara Luar Badan part1


Mesti best kan..kalau kita dapat terbang macam superman, boleh skodeng2 kawan tengah buat ape kat rumah dia kan..? kalau ikut dimensi kita mustahil. tapi ada satu dimensi yang tak mustahil. Deathnota still tengah cari info fasal Astral Projection a.k.a OBE A.k.a RAGA SUKMA. Kalau ikut pemahaman deathnota yang masih baru dalam Astral projection ni.. Raga sukma adalah kembara JIWA atau ROH.. Bila kita dalam kondisi Astral Projection, kita boleh terbang,tembus..ke mana yang kita suka. tapi dalam dimensi lain la. orang lain tak nampak pun. Ala~ anggapla macam kita jadi "Danny phantom".. cite budak2 tu.



Bila dalam kondisi Astral Projection, suhu badan seseorang akan turun dan menjadi sejuk(macam orang mati). Astral projection ni same ke macam Lucid Dreaming..? TAK!! Lucid dream hanya mimpi..khayalan yang kelihatan nyata.. tetapi Astral projection adalah benar2 berlaku..Bila dalam kondisi Astral Projection kita juga dapat melihat diri kita sedang baring, atau kita boleh gi skodeng kawan2 kita yang tengah tengok wayang. maksudnye kita juga boleh tengok diri kita sendiri..bayangkan roh yang dah keluar dari jasad. tapi tak mati lagi.

pernah deathnota terbaca satu pengalaman, bila dalam kondisi astral projection. kita boleh nampak macam2 makhluk. Ada yang cerita ada makhluk duduk tepi katil..makhluk ape tak tahu la.. Ada jugak yang cakap astral projection atau raga sukma ni satu benda yang selamat, cuma fikirkan perkara positif ketika melakukan astral projection.. Jangan pikir benda2 mengarut.hehe. Ada juga yang cakap bila dalam kondisi Astral projection kita boleh jumpe orang2 yang dah mati..ni pendapat dari orang luar..ada satu buku ni deahtnota ngah baca n kaji..tak paham sangat la..B.inggeris. aduyai. kena ada kamus lak.

astral projection boleh dilakukan dalam 2 cara.. satunya cara Islam.. Ini bida'ah dan khurafat!!! cewah. haha. aku pun ngah kaji. Maksud cara islam kat sini adalah Keadaan yang tenang. Bila nak lakukan Astral projection memang memerlukan keadaan yang tenang. Tapi kita (Islam) beruntung, sebab kita mempercayai adaNya Allah.Kita ada Yang Maha Melihat. Deathnota selalu dengar pengalaman dari orang2 yang rajin solat dan berpegang pada jalan agama yang betul selalu alami Astral projection. Mungkin jiwa diorang tenang, tiada masalah..letak bantal, baring,zikir terus alami astral projection.

kalau ikut cara orang kafir, cuma perlukan minda yang kosong.. then ada la benda lain masuk..Makhluk halus kowt.

orait nanti sambung lagi..malas nak tulis. Takder mood.. :) hehe
bye2 ASsalamualaikum.
sambung dalam Entri seterusnya Astral Projection - Kembara Luar Badan part2

No comments on "Astral Projection - Kembara Luar Badan part1"

Leave a Reply