Duit Raya Slogan Contest Menangi Sehingga RM200


Assalamualaikum...Ahlan wa sahlan..
aku nak ucapkan...
Selamat Berpuasa Dan Menyambut Hari Raya Aidilfitri..kepada semua rakan blogger dan para pengunjung blogku yang hensem lagi anggun ni..

hari ni ade duit raya free untuk korang..maksud aku,kontes..kontes yang amat mudah dan simple untuk masuk dan menang duit ni..Tajaan Khas Oleh www.cdiqlife.com.. Cara_caranye amat mudah...macam ni..


Tarikh Tutup Pertandingan : 19/9/2010 iaitu seminggu selepas raya..

Untuk sertai..

pergi kat Gmail korang untuk "compose mail" atau tinggalkan komen dekat  www.cdiqlife.com..


Sila "Compose Mail" dalam format berikut..


 klik untuk besarkan imej


Nama: (*Mohamad Fahmi)
Url: (**www.deathnota.blogspot.com)
*NAMA ANDA
**BLOG@Website Anda

dan hantarkan ke  admin@cdiqlife.com
 

Ni aku punye Slogan..Copyright Protected ni..huhu



Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana Saya nak beli sebuah playstation3,sebuah Xbox360, Baju Raya warna pink dan sampul raya untuk rakan-rakan blogger...




 

cukup ke..? hehehe..


Untuk sertai  langkah pertama yang korang perlu lakukan adalah berterima kasih kat aku sebab bagitau tentang kontes ni..Gurau je la.. ni kat bawah ni cara-cara yang diberikan oleh admin cdiqlife.com.

korang perlu lengkapkan Slogan kat bawah ni..

Lengkapkan slogan di bawah dengan idea anda yang paling kreatif!


Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana………………………………….

Contoh:


Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana saya memiliki awek yang kaki shopping. So saya perlukan duet tu untuk tampung permintaan awek saya!


Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana saya suke duet!

Hadiah Idea Kreatif:

* Tempat pertama: RM100
* Tempat kedua: RM30
* Tempat ketiga: RM20
* 2 hadiah saguhati: RM10

Hadiah Blog Referral Terbanyak:

* 3 orang referral terbanyak akan memenangi RM10


Syarat- Syarat kontes..? takde syarat ke..? tak sabar-sabar nak menang duit kan..? hehe..



Syarat-syarat pertandingan:
1) 1 blog 1 penyertaan . So, jika anda ada 100 blog anda bolehlah buat 100 penyertaan. Probability anda nak menang hadiah utama lagi tinggi. Hoho!
2) Tiada had patah perkataan untuk anda gunakan dalam contest ini. Semuanya bergantung kepada kreativiti anda samada nak tulis slogan panjang mahupun pendek!
3) Subscribe emel anda di newsletter blog ini (boleh rujuk dekat popup bawah blog ini). Sebarang perpindahan/pertukaran syarat atau info terbaru tentang contest ini akan dhantar terus kepada yang subsribe emel. Lepas daftar please confirmkan emel anda dalam inbox. Jika tiada dalam inbox boleh check dekat spam.TQ.
4) Contest ini terbahagi kepada dua-Idea Kreatif dan Blog Referral Terbanyak (akan detect mengguna Google analytics). So jika anda terpilih untuk idea kreatif dan referral terbanyak, anda akan memenangi lebih banyak duit raya daripada saya.hoho!
5) Contest ini terbuka untuk sesiapa sahaja. Walaupun anda adalah Chinese and Indian pon anda boleh masuk gak. Saya tidak racism!
6) Letakkan banner contest di blog anda (boleh tengok dibawah)
7) Dan yang penting sekali, anda mempunyai blog!
8) Kegagalan anda memenuhi kriteria di atas boleh menyebabkan anda tersingkir daripada memenangi hadiah ditawarkan! So kan lepas nie kot-kot ade yang hantar emel tak puas hati ke apa kan. hoho!

 Segala Kesulitan Amat Dikesali...opss..nanti dulu..

letakkan banner ni kat blog korang, mane la tau kot-kot ade orang cakap blog korang hensem bila letak banner ni...huhu.




untuk selanjutnya layari WWW.CDIQLIFE.COM.

2 comments on "Duit Raya Slogan Contest Menangi Sehingga RM200"